Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Imagemakeři české katolické církve v období 2011-2013
Image makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis at hand "Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products" describes the specifics of advertising directed at children. It outlines how children are protected from the adverse effects of ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany François Hollanda
The 2012 French presidential elections: Campaign of Socialist Party candidate François Hollande
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis The 2012 French Presidential Elections: The Campaign of the Socialist Party Candidate François Hollande is an election campaign analysis of the winning candidate and the current French president. The ...
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat ...
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat ...
Utváření politické značky lídra ČSSD Jakuba Landovského ve volební kampani do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2018
Creating the Political Brand of Jakub Landovský, leader of the Czech Social Democratic Party, in the 2018 Elections to the Prague City Council
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
Reklama v časopisech pro děti na příkladu časopisu ABC v roce 2008
Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem práce ‚Reklama v časopisech pro děti na příkladu časopisu ABC v roce 2008' je mapování reklamy v časopise ABC, její typologie a množství. Práce je zaměřena na otázky jako: Jaké je množství a typologie reklamy v titulu? ...
The goal of the work ‚Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008' is mapping the advertisements in the ABC magazine, their typology and amount. The work is focusing the questions as: ...
The goal of the work ‚Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008' is mapping the advertisements in the ABC magazine, their typology and amount. The work is focusing the questions as: ...
Očkování jako komunikační výzva: analýza argumentů a faktorů ovlivňujících jeho (ne)přijetí
Vaccination as a communication challenge: an analysis of the arguments and factors influencing its (non-)acceptance
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 21. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis deals with the negative phenomenon of refusing vaccination,the declining vaccination coverage, and the return of infectiousdiseases which are preventable by vaccines. This is an international phenomenon ...
Práce se zabývá negativním fenoménemodmítánívakcinace, klesajícíproočkovanostia návratu infekčních onemocnění, které jsou vakcínami preventabilní. Jedná se o mezinárodní fenomén, jenž byl v roce 2019 označen Světovou ...
Práce se zabývá negativním fenoménemodmítánívakcinace, klesajícíproočkovanostia návratu infekčních onemocnění, které jsou vakcínami preventabilní. Jedná se o mezinárodní fenomén, jenž byl v roce 2019 označen Světovou ...
Změna product placementu a její vliv na maskulinitu Jamese Bonda
The Change of Product Placement and its Influence on the Maskulinity of James Bond character
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krobová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá změnou product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná ...
This bachelor thesis focuses on the change of product placement and its influence on the masculinity of James Bondy characters. In the theoretical part is first described gender theory, gender socialization and gender ...
This bachelor thesis focuses on the change of product placement and its influence on the masculinity of James Bondy characters. In the theoretical part is first described gender theory, gender socialization and gender ...
Popularizace vědy v českých médiích
Popularization of science in Czech media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poliaková, Karolína
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 21. 06. 2024
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the formats used by the Czech media in popularizing science. In the theoretical part, the findings regarding science communication and science communication are presented, including possible stakeholders ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá formáty, které česká média využívají při popularizaci vědy. V teoretické části jsou představeny poznatky ohledně vědecké komunikace a komunikace vědy, včetně možných stakeholderů a ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá formáty, které česká média využívají při popularizaci vědy. V teoretické části jsou představeny poznatky ohledně vědecké komunikace a komunikace vědy, včetně možných stakeholderů a ...