Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Sféry vlivu? reklama na YouTube a fenomén hipster
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balon, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This research seeks to address the topic of the influence of the YouTube advertising on society as seen by the members of hipster subculture. This work aims to explore the attitude of hipsters towards the YouTube thanks ...
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení ...
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení ...