Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Analýza mediálních sdělení: Palachův týden 1989
The Analysis of Media Messages: the 1989 Palach Week
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafařík, Petr
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předkládaná práce analyzuje šest hlavních celostátních deníků, které vycházely v Československu v roce 1989. Sledovaným tématem analýzy jsou události tzv. Palachova týdne, které probíhaly v lednu roku 1989. Mezi hlavní ...
The main proposition is that the newspapers which were published by political parties were informing about the events more frequently than other media. This assumption was proved just in part - the newspaper with the biggest ...
The main proposition is that the newspapers which were published by political parties were informing about the events more frequently than other media. This assumption was proved just in part - the newspaper with the biggest ...