Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce
Czech film trailer and its role in the film promotion in years 2006-2011
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis Contemporary Czech film trailer and its role in the promotion of the film in the context of foreign production deals with the film trailer. The first part deals with the development of the film trailer ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích
First developmental stages of advertising in traditional media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vošahlíková, Pavla
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích Jakub Kesl Abstrakt Diplomová práce "První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích" se zabývá komerčním využitím médií ve svých prvních formách a pojednává o vývoji ...
The first developmental stages of advertising in traditional media Jakub Kesl Abstract Diploma thesis "The first developmental stages of advertising in traditional media" deals with the commercial use of media in its first ...
The first developmental stages of advertising in traditional media Jakub Kesl Abstract Diploma thesis "The first developmental stages of advertising in traditional media" deals with the commercial use of media in its first ...
Genderové stereotypy v televizních reklamách na automobily
Gender stereotypes in TV car commercials
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trampota, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 27. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Gender a s ním spojené stereotypy či předsudky jsou hojně diskutovaným společenským tématem i předmětem odborného výzkumu. Přestože je evidentní, že se prezentace maskulinního a femininního genderu v médiích mění, stále v ...
Gender stereotypes and the prejudices associated with them are a frequently discussed issue in the society as well as in the academic world. Even though there is certain evidence of the changes in the media presentation ...
Gender stereotypes and the prejudices associated with them are a frequently discussed issue in the society as well as in the academic world. Even though there is certain evidence of the changes in the media presentation ...