Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století.
Comparison of the Methods of Commercial and Political Marketing in the American Media in the 1970's and 1980's.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozák, Kryštof
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut mezinárodních studií Jan Kleňha Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století Bakalářská práce Praha 2014 ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut mezinárodních studií Jan Kleňha Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století Bakalářská práce Praha 2014 ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut mezinárodních studií Jan Kleňha Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století Bakalářská práce Praha 2014 ...