Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Současný tisk polské národnostní menšiny na území ČR
Contemporary press of polish national minority in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Autor v diplomové práci zpracoval téma současného tisku polské národnostní menšiny v ČR pohledem mediálních studií. Práce popisuje současnou strukturu polskojazyčného tisku v České republice. Část práce tvoří obsahová ...
Author of this thesis elaborates the topic of current Polish minority press in the Czech Republic through the media studies view. The thesis describes current structure of the Polish-language press in the Czech Republic. ...
Author of this thesis elaborates the topic of current Polish minority press in the Czech Republic through the media studies view. The thesis describes current structure of the Polish-language press in the Czech Republic. ...
Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy
Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 20. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy popisuje, jaké formy mediální prezentace společnost Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. zvolila v letech ...
Bachelor thesis Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising describes what forms of media presentation company Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. chose for its ...
Bachelor thesis Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising describes what forms of media presentation company Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. chose for its ...
Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem
Parasocial interaction as the relationship between media and audience figures
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
Senioři v televizní reklamě
Elderly people in TV advertising
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Senioři v reklamě se zaměřuje na reklamní reprezentaci stáří v České republice a Litvě. Jelikož stáří považujeme za sociální konstrukt, teoretická část se snaží postihnout specifika teorie sociálního ...
Diploma thesis Elderly people in TV advertising focuses on advertising representation of the old age in Czech Republic and Lithuania. Since the old age is considered as a social construct, a theoretical part tries to ...
Diploma thesis Elderly people in TV advertising focuses on advertising representation of the old age in Czech Republic and Lithuania. Since the old age is considered as a social construct, a theoretical part tries to ...
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
Bohumil Modrý a jeho osud v mediálním a literárním ztvárnění
Bohumil Modrý and his fate in literature and media coverage
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čeňková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce se zaměřuje na obraz československého hokejového brankáře Bohumila Modrého v současné literatuře a dobovém periodickém tisku. Po přiblížení osudu Bohumila Modrého se zabývá v druhé kapitole ...
This Bachelor thesis focuses on research of the image of Czechoslovak ice-hockey goalkeeper Bohumil Modrý in literature and contemporary print. After describing the fate of Bohumil Modrý, I focus on the analysis of ...
This Bachelor thesis focuses on research of the image of Czechoslovak ice-hockey goalkeeper Bohumil Modrý in literature and contemporary print. After describing the fate of Bohumil Modrý, I focus on the analysis of ...