Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Ochota platit za e-knihy v ČR
Willingness to pay for e-books in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Polák, Petr
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this bachelor thesis is to explain willingness to pay for electronic books in the Czech Republic. Data were collected via online questionnaire. Using the logit model, following variables were identified to have ...
Tato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na ...
Tato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na ...
Význam systému předškolní péče jako nástroje pro harmonizaci rodinného a pracovního života matek
The Importance of Preschool Education System as a Tool for Harmonization of Family and Working Life of Mothers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pertold-Gebicka, Barbara
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis deals with the relationship between the system of pre-school care and the posi- tion of women with small children on the labor market in the Czech Republic. The purpose of this thesis is to find out ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi systémem předškolní péče a pozicí žen s malými dětmi na pracovním trhu v České republice. Cílem práce je odhalit, zda nedostatečné kapacity za- řízení předškolní péče mají negativní ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi systémem předškolní péče a pozicí žen s malými dětmi na pracovním trhu v České republice. Cílem práce je odhalit, zda nedostatečné kapacity za- řízení předškolní péče mají negativní ...