Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Politický marketing v ČR - možnosti, moderné nástroje, volebná optimalizácia a rozpočty volieb
Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Politický marketing v ČR: možnosti, moderní nástroje, volební optimalizace a rozpočty voleb
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Just, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto diplomová práca je venovaná voľbám a politickému marketingu. Analyzujem v nej rôzne typy politického marketingu a nízko nákladového marketingu a ich nástrojov. Nízko nákladový marketing je špeciálna marketingová forma ...
This thesis is devoted to the election and political marketing topics. I analysed different types of political marketing tools and guerilla marketing tools. Guerilla marketing is a special marketing form suitable for some ...
This thesis is devoted to the election and political marketing topics. I analysed different types of political marketing tools and guerilla marketing tools. Guerilla marketing is a special marketing form suitable for some ...