Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Nové média a ich využitie v marketingovej komunikácii na príkladoch spoločností Alza.cz a Mall.cz
New media and their use in marketing communication on the examples of Alza.cz and Mall.cz
Nová média a jejich využití v marketingové komunikaci na příkladech společností Alza.cz a Mall.cz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Využitie rozšírenej reality v médiách a reklame
Use of augmented reality in media and advertising
Využití rozšířené reality v médiích a reklamě
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sládková, Hana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V bakalárskej práci sa venujem téme rozšírenej reality a jej použitia v médiách a v reklame. Mojim cieľom je poskytnúť teoretické poznatky o technológii rozšírenej reality, o jej pozícií v rámci mediálnych štúdií a o jej ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...
Nové internetové humory
New internet humours
Nové internetové humory
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švelch, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práca sa zaoberá javom nového digitálneho sveta - internetovým mémom. Ide o koncepty šíriace sa od užívateľa k užívateľovi prostredníctvom nových médií. Ako zdroj mémov slúžil klub Nové internetové humory z diskusného fóra ...
Subject of this thesis is a phenomenon of a new digital world - internet memes. These are concept spreading from one user to another through new media. As a source of memes serves for this work the club New Internet Humours ...
Subject of this thesis is a phenomenon of a new digital world - internet memes. These are concept spreading from one user to another through new media. As a source of memes serves for this work the club New Internet Humours ...