Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012
Marketing Communication of Neoluxor Bookstores in Years 2008-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012" pojednává o způsobu využití marketingové komunikace v oblasti knižního trhu, specificky knihkupectví, na příkladu společnosti Neoluxor ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Krizová komunikace. Případová studie: Coca-Cola a Global Energy Balance Network
Crisis communication. Case study: Coca-Cola and Global Energy Balance Network
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Mediální zkušenost seniorů
Media experience of seniors
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hodboď, Vojtěch
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Eticky sporné aspekty vybraných nástrojů media relations
Ethically controversial aspects of selected media relations tools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ortová, Nina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor's thesis deals with one of the areas of public relations - media relations. First it characterizes media relations as a field, then it describes individual media relations tools, and in selected ones it also ...
Bakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou ...
Bakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou ...
Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga
The Building of Political Image - Karel Schwarzenberg
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga" pojednává o problematice vytváření politické image na příkladu konkrétního českého politika. Karel Schwarzenberg je v současné době jedním z ...
Thesis "The building of political image - Karel Schwarzenberg" deals with the issue of creating a political image using a specific example of a Czech politician. Karel Schwarzenberg is currently one of the most popular ...
Thesis "The building of political image - Karel Schwarzenberg" deals with the issue of creating a political image using a specific example of a Czech politician. Karel Schwarzenberg is currently one of the most popular ...
Kampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně
Chodící lidé campaign 2011-2013 with focus on teaser campaign elements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň ...
Bachelor thesis Chodící lidé campaign 2011− 2013 with focus on teaser campaign elements analyses the communication of the two first phases of this campaign. The first theoretical part deals with the specifics of a teaser ...
Bachelor thesis Chodící lidé campaign 2011− 2013 with focus on teaser campaign elements analyses the communication of the two first phases of this campaign. The first theoretical part deals with the specifics of a teaser ...
Vnímanie stereotypov v reklame deťmi vo veku 4 - 6 a 11 - 13 rokov
Perception of stereotypes in advertisement by children of age 4 - 6 and 11 - 13
Vnímání stereotypů v reklamě dětmi ve věku 4 - 6 a 11 - 13 let
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis is devoted to the perception of gender stereotypes in advertising among children in two age groups, 4 to 6 years old and 11 to 13 years old. Children are considered more vulnerable to the effects of ...
Bakalárska práca sa venuje vnímaniu genderových stereotypov v reklame u detí v dvoch vekových skupinách, a to vo veku 4 až 6 rokov a 11 až 13 rokov. Deti sú považované za bezbrannejšie voči pôsobeniu reklamy oproti dospelým. ...
Bakalárska práca sa venuje vnímaniu genderových stereotypov v reklame u detí v dvoch vekových skupinách, a to vo veku 4 až 6 rokov a 11 až 13 rokov. Deti sú považované za bezbrannejšie voči pôsobeniu reklamy oproti dospelým. ...