Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 221
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfozách doby
Personality and work of Karel Richter,author of the non-fiction literature in the medial and socio-political metamorphoses of time
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 01. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfózách doby" zachycuje vliv všech aspektů vývoje komunikačního procesu (změny společensko-politické situace i literatury ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
Mediální obraz MS v klasickém lyžování v Liberci v denících MF Dnes a Právo
The picture of FIS Nordic World Ski Championship in Liberec presented in MF Dnes and Právo
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je prezentovat metodu kvalitativní analýzy v praxi na mediálním obrazu sportovního podniku celosvětového charakteru v ČR ve dvou českých celostátních denících. Práce s názvem Mediální obraz ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Tisk a kulturní politika pardubického okresu v období normalizace
Press and cultural politics in pardubice region in times of normalization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Končelík, Jakub
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce podává ucelený obraz o tiskových orgánech Komunistické strany Československa v pardubickém okrese v období tzv. normalizace. V první kapitole jsou popsány historické souvislosti této doby, především ...
This dissertation gives a comprehensive picture of the press organs of the Communist Party of Czechoslovakia in the district of Pardubice during the so-called normalization. The first chapter describes the historical ...
This dissertation gives a comprehensive picture of the press organs of the Communist Party of Czechoslovakia in the district of Pardubice during the so-called normalization. The first chapter describes the historical ...
Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR
Journalists and public opinion polls" media representation of public opinion in the case of the first direct presidental election in Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Škodová, Markéta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 28. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR se zabývá problematikou mediální prezentace výzkumů veřejného ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce
Czech film trailer and its role in the film promotion in years 2006-2011
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis Contemporary Czech film trailer and its role in the promotion of the film in the context of foreign production deals with the film trailer. The first part deals with the development of the film trailer ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008
Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diploma thesis "Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008" deals with the election campaigns and their cover in mass media. It summarizes style of campaign of the Berlusconi's political ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...