Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 22
Koniec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavnej show
The end of Wetten dass...? The dialogic analysis of an entertainment show
Konec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavné šou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Témou mojej diplomovej práce je dialogická analýza nemeckej televíznej show Wetten, dass...? Cieľom mojej práce je na základe skúmania dvoch vybraných častí tejto show, analyzovať do akej miery je show aj napriek jej ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
Medzi dvoma svetmi: časopis Ženské Listy a život českých žien v Amerike v rokoch 1894-1901
Between Two Worlds:Life of Czech Women in the USA and the Magazine Ženské Listy (Women's Gazette)
Mezi dvěma světy:Život českých žen v USA a časopis Ženské Listy, 1894-1901
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca skúma časopis Ženské Listy, ktorý bol prvým časopisom vydávaným pre české ženy v Spojených štátoch. Časopis založili v roku 1894 Čechoameričanka Jozefína Humpal- Zemanová a Češka Karla Máchová, pričom ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
Nové média a ich využitie v marketingovej komunikácii na príkladoch spoločností Alza.cz a Mall.cz
New media and their use in marketing communication on the examples of Alza.cz and Mall.cz
Nová média a jejich využití v marketingové komunikaci na příkladech společností Alza.cz a Mall.cz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Reprezentácia ľudí žijúcich s HIV/AIDS v českých médiách
Representation of people living with HIV/AIDS in the Czech media
Reprezenta lidí žijící s HIV/AIDS v českých médiích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 22. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis focuses on the media representation of people living with HIV or AIDS in the five most widely read Czech daily newspapers (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) and their ...
Diplomová práca sa sústredí na mediálnu reprezentáciu ľudí žijúcich s HIV alebo AIDS v piatich najčítanejších českých denníkoch (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) a ich webových portáloch ...
Diplomová práca sa sústredí na mediálnu reprezentáciu ľudí žijúcich s HIV alebo AIDS v piatich najčítanejších českých denníkoch (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) a ich webových portáloch ...
Reprezentácia vybraných historicky významných událostí a konšpiračných teorií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstremových a alternatívnych slovenských médiách
Media representation of historical milestones and related conspiracy theories in mainstream and alternative media in Slovakia
Reprezentace vybraných historicky významných událostí a konspiračních teorií s nimi souvisejících ve vybraných mainstreamových a alternativních slovenských médiích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cebe, Jan
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The Diploma thesis named Media representation of selected events and related conspiracy theories in mainstream and alternative media in Slovakia is focused on media representation of historical events related to Slovak ...
Diplomová práca s názvom Reprezentácia vybraných udalostí a konšpiračných teórií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstreamových a alternatívnych slovenských médiách je zameraná na mediálnu reprezentáciu slovenských ...
Diplomová práca s názvom Reprezentácia vybraných udalostí a konšpiračných teórií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstreamových a alternatívnych slovenských médiách je zameraná na mediálnu reprezentáciu slovenských ...
Nákupné maniačky - show o móde alebo reality show?
Nákupné maniačky - fashion show or reality show?
Nákupné maniačky - show o módě nebo reality show?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca sa sústredí na slovenskú televíznu show Nákupné maniačky a jej publikum. Cieľom práce je odhaliť motivácie vedúce k sledovaniu tejto show a zistiť, či ju diváčky vnímajú buď ako módnu show z ktorej môžu ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
Mediálna reprezentácia súčasných politických líderiek a gender diskurz v online prostredí
Media representation of current female political readers and gender discourse in online enviroment
Mediální reprezentace současných politických leaderek a gender diskurze v online prostředí
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The quantitative and qualitative analysis of the media representation of political leaders in the articles published on the Facebook pages and of the form of discussion under the articles creates fairly comprehensive picture ...
Kvantitatívna a kvalitatívna analýza toho, ako vyzerá mediálna reprezentácia politických líderiek v článkoch publikovaných na facebookových stránkach a akú podobu má diskusia užívateľov pod danými článkami nám vytvára ...
Kvantitatívna a kvalitatívna analýza toho, ako vyzerá mediálna reprezentácia politických líderiek v článkoch publikovaných na facebookových stránkach a akú podobu má diskusia užívateľov pod danými článkami nám vytvára ...
Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie (1969-1989)-fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský
The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovak Television in The Years of Normalization (1969-1989) Phenomenon of Comic Pair Lasica and Satinský
Postavení a význam humoristických relací v letech normalizace. Fenomén humoristické dvojice Lasica a Satinský
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca "Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie. Fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský," pojednáva o význame humoristických relácií v programovej ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
Špecifické postavenie obrazového spravodajstva v tlači ; v širšom kontexte novinárskej profesie zo zameraním na genderovú a štatútovo mocenskú dimenziu a profesné sebapoňatie
Specific role of photojounalism in print media : in the wider context of a jounalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and eelf-examination
Specifické postavení obrazového zpravodajství v tisku : v širším kontextu novinářské profese ze zaměřením na genderovou a statutově mocenskou dimenzi a profesní sebepojetí
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 24. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca "Špecifické postavenie obrazového spravodajstva v tlači; v širšom kontexte novinárskej profesie so zameraním na genderovú a štatútovo mocenskú dimenziu a profesné sebapoňatie" sa zaoberá funkciou, postavením ...
Diploma thesis "Specific role of photojournalism in print media; in the wider context of a journalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and self-examination" deals with the role, status and ...
Diploma thesis "Specific role of photojournalism in print media; in the wider context of a journalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and self-examination" deals with the role, status and ...
Využitie rozšírenej reality v médiách a reklame
Use of augmented reality in media and advertising
Využití rozšířené reality v médiích a reklamě
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sládková, Hana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V bakalárskej práci sa venujem téme rozšírenej reality a jej použitia v médiách a v reklame. Mojim cieľom je poskytnúť teoretické poznatky o technológii rozšírenej reality, o jej pozícií v rámci mediálnych štúdií a o jej ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...