Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 25
Vývoj názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice po roce 1985
Development of public opinion on nuclear energy in the Czech Republic after 1985
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis deals with public opinion on nuclear energy in the Czech Republic. The first part of the thesis deals with the theoretical knowledge that is related to the given issue. It focuses on the concepts of ...
Bakalářská práce se věnuje názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které souvisejí s danou problematikou. Je zaměřena na pojmy public relations, jaderná ...
Bakalářská práce se věnuje názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které souvisejí s danou problematikou. Je zaměřena na pojmy public relations, jaderná ...
Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA
Analysis of Marketing Communication of JIPKA Language School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza interní komunikace a firemní kultury agentury Insighters s.r.o.
Analysis of Internal Communication and Corporate Culture of the Agency Insighters s.r.o.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 22. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on internal communication and corporate culture of the communication agency Insighters. The main aim of the thesis is to examine the perception of mission, vision, and values by the employees ...
Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky ...
Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky ...
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis describes the concept of celebrity marketing, which is a tactic featuring well-known personalities to offer an endorsement of a product. I will look into the concept of celebrity marketing and describe ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010
Communication of the Mlada Boleslav City in Years 2009-10
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanská, Nora
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve ...
The focus of this literary work is to analyze the communication activities of the corporate town of Mlada Boleslav in 2009 through 2010. The analysis will focus on the town and its affiliation with its surroundings, ...
The focus of this literary work is to analyze the communication activities of the corporate town of Mlada Boleslav in 2009 through 2010. The analysis will focus on the town and its affiliation with its surroundings, ...
Imagemakeři české katolické církve v období 2011-2013
Image makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
The Communication Activites of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanská, Nora
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Communication activities of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012 bachelor thesis deals with description and analysis of marketing tools used in the field of monuments. First, it describes ...
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje ...
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje ...
Online komunikace Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017
Online Communication of European Parliament and European Commision in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017. V jejím rámci je přiblíženo fungování dvou Evropských orgánů a jejich přístup k online komunikaci, možnosti ...
This bachelor thesis is focused on online communication of the European Parliament and the European Commission in 2014-2017. To provide essential information about this topic, there is a description of these two Europeans ...
This bachelor thesis is focused on online communication of the European Parliament and the European Commission in 2014-2017. To provide essential information about this topic, there is a description of these two Europeans ...
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Marketing communication of Divadlo Na zábradlí in 2010-2011 theatre season
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které ...
The thesis is an analysis of the marketing comunnication of Divadlo Na zábradlí in the theatre season 2010-2011. In its first part I try to refer to the meaning of the theatre in the society and to adumbrate its secondary ...
The thesis is an analysis of the marketing comunnication of Divadlo Na zábradlí in the theatre season 2010-2011. In its first part I try to refer to the meaning of the theatre in the society and to adumbrate its secondary ...