Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Communication strategy of the company Ambiente in 2012-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the description of the communication of the gastronomy company Ambiente restaurant, which includes over twenty different restaurants all over the Czech Republic. The reason I chose Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Vnímání využití sexuality v marketingových kampaních
Perception of the use of sexuality in marketing campaigns
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zezulková, Markéta
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis titled "Perception of use of sexual motives in marketing campaigns" describes and analyses the use of sexual motives and how viewers perceive them according to the intensity of sexual information and ...
Bakalářská práce s názvem "Vnímání využití sexuálních motivů v marketingových kampaních" se zabývá problematikou motivů sexuality a jak jsou tyto motivy vnímány diváky v závislosti na intenzitě sexuálního sdělení a ...
Bakalářská práce s názvem "Vnímání využití sexuálních motivů v marketingových kampaních" se zabývá problematikou motivů sexuality a jak jsou tyto motivy vnímány diváky v závislosti na intenzitě sexuálního sdělení a ...