Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
The rebranding of Kofola and the analysis of its communication strategy in the years 2001-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
Marketingová komunikace značky BMW v České republice mezi lety 2015-2016
Marketing communication of the brand BMW in the Czech Republic between years 2015-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace BMW v České republice mezi lety 2015 - 2016. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...