Search
Now showing items 1-5 of 5
Setkávání se seniory jako příležitost pro učení žáků mladšího školního věku
Meetings with seniors as an opportunity to teach younger pupils
rigorous thesis (NOT DEFENDED)
Date Issued: 2022
Date of defense: 31. 01. 2022
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Rigorózní práce Setkávání se seniory jako příležitost k učení žáků mladšího školního věku je zaměřena na mezigenerační setkávání žáků a seniorů v době pandemie, během které byly obě tyto generace izolovány od ostatní ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Komunikační schopnosti žáků s PAS v České republice a Velké Británii
Communication abilities of pupils with autism in the Czech Republic and Great Britain
rigorous thesis (NOT DEFENDED)
Date Issued: 2020
Date of defense: 08. 09. 2020
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Speciálně-pedagogická praxe se liší v mnoha evropských zemích. V České republice je striktně předepsán a vymezen Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání, které spadá pod oblast speciálního vzdělávání. Ve Velkém ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
Setkávání se seniory jako příležitost pro učení žáků mladšího školního věku
Meetings with seniors as an opportunity to teach younger pupils
rigorous thesis (NOT DEFENDED)
Date Issued: 2021
Date of defense: 23. 09. 2021
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Rigorózní práce Setkávání se seniory jako příležitost k učení žáků mladšího školního věku je zaměřena na mezigenerační setkávání žáků a seniorů v době pandemie, během které byly obě tyto generace izolovány od ostatní ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Development od communication for the children with autistic spectrum disorders
rigorous thesis (NOT DEFENDED)
Date Issued: 2016
Date of defense: 09. 09. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: TITLE: Development of communication for the children with autistic spectrum disorders AUTHOR: Mgr. Zuzana Králová DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstract The present thesis ...
NÁZEV: Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra AUTOR: Mgr. Zuzana Králová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zaměřuje na ...
NÁZEV: Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra AUTOR: Mgr. Zuzana Králová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zaměřuje na ...
Logopedická intervence u osob s poruchami autistického spektra
Speech intervention for the people with autistic spektrum disorders
rigorous thesis (NOT DEFENDED)
Date Issued: 2015
Date of defense: 08. 09. 2015
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...