Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Psychosociální inhibitory syndromu vyhoření učitele v základním školství z pohledu poradenského psychologa
Psychosocial inhibitors of burnout syndrom teachers in primary education from pedagogical - psychological center psychologist perspective
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotation: This work si about burnout syndrome among teachers especially the second stage of basic education with a focus on Pilsen. Is principally engaged in psychosocial attributes that either enhance or inhibit symptoms ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...