Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Význam solupráce mateřské školy s rodinou pro rozvoj dítěte
The importance of cooperation between kindergarten and family for child's development
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Spolupráce pedagogicko - psychologických poraden a mateřských škol v povinném roce předškolního vzdělávání
The cooperation of pedagogical - psychological consultants and kindergartens in compulsory year of preschool education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Problematika a možná řešení inkluze dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole
Problematics and possibly solutions of inclusion children with different mother language in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Sebevědomí dítěte
Self-confidence of a child
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ferklová, Alžběta
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 17. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komparace pojetí spolupráce rodiny a mateřské školy v hlavním vzdělávacím proudu a v programu Začít spolu
Comparison of Family and Kindergarten's Cooperation in conception of main educational stream and of Step by Step
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rybárová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The author compares approaches to co-operation with the family as applied in mainstream kindergartens and alternative kindergartens with the Step by Step programme. The thesis aims to determine the extent to which the forms ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...
Optimalizace spolupráce asistenta pedagoga a učitele v mateřské škole: prevence a řešení nejčastějších chyb.
Optimizing the cooperation between teaching assistant and teacher in kindergartens: prevention and solution of the most common mistakes.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 20. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen