Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Prostředky - možnosti vizuální narace
Means - Visual Resoures of Naration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pfeiffer, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Dítě v předškolním věku a příběh
Child in pre-school age and story
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá rozvojem čtenářské pregramotnosti a práci s příběhem u dětí v předškolním věku. V teoretické části se věnuje pojmům jako je předškolní věk, kde popisuje jednotlivé oblasti vývoje a jeho zákonitostí, ...
This documents deals with a development of reader literacy as well as working with the story with preschoolers. In theoretical part we discuss concepts like preschool age, where we explain each segment of children development ...
This documents deals with a development of reader literacy as well as working with the story with preschoolers. In theoretical part we discuss concepts like preschool age, where we explain each segment of children development ...
Komparace pojetí spolupráce rodiny a mateřské školy v hlavním vzdělávacím proudu a v programu Začít spolu
Comparison of Family and Kindergarten's Cooperation in conception of main educational stream and of Step by Step
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rybárová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The author compares approaches to co-operation with the family as applied in mainstream kindergartens and alternative kindergartens with the Step by Step programme. The thesis aims to determine the extent to which the forms ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...
Autorka ve své práci porovnává přístupy ke spolupráci s rodinou v pojetí mateřských škol hlavního vzdělávacího proudu a alternativních mateřských škol s programem Začít spolu. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se formy ...