Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Evaluace učitele
Teacher Evaluation
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 28. 06. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Teacher Evaluation AUTHOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda DEPARTMENT: Primary Education SUPERVISOR: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstract: This dissertation thesis deals with the evaluation of teachers in the context ...
NÁZEV: Evaluace učitele AUTOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda KATEDRA: Katedra Primární pedagogiky ŠKOLITEL: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje evaluaci učitelů v kontextu českého školství. ...
NÁZEV: Evaluace učitele AUTOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda KATEDRA: Katedra Primární pedagogiky ŠKOLITEL: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje evaluaci učitelů v kontextu českého školství. ...
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Methodological Teaching Goals Of The Museum Education For Development Of The Cooperation Between Schools And Museums
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 10. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work presents a complex analysis of the methodological teaching goals with regard to the museum education, in the context of cooperation between schools and museums from the humanistic concept of education perspective. ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Psychosociální inhibitory syndromu vyhoření učitele v základním školství z pohledu poradenského psychologa
Psychosocial inhibitors of burnout syndrom teachers in primary education from pedagogical - psychological center psychologist perspective
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotation: This work si about burnout syndrome among teachers especially the second stage of basic education with a focus on Pilsen. Is principally engaged in psychosocial attributes that either enhance or inhibit symptoms ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...