Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
ICT jako nástroj při řízení školy
ICT as a tool for school management.
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalous, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití ICT ve škole s přihlédnutím k práci vedoucího pracovníka
Using of ICT in school by executives
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In this work I have dealt with information and communications technology (ICT) at elementary and high schools and its use by headteachers. In the first chapter I have described the softeare used at schools and diferent ...
V této práci jsme se zabývali informačními a komunikačními technologiemi na základních a středních školách a jejich využitím vedoucími pracovníky ve školství. V první kapitole jsme popsali software, který je ve vzdělávacích ...
V této práci jsme se zabývali informačními a komunikačními technologiemi na základních a středních školách a jejich využitím vedoucími pracovníky ve školství. V první kapitole jsme popsali software, který je ve vzdělávacích ...
Rozvoj komunikace po zavedení kochleárního implantátu
Developing communication over the cochlear implant
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Profesní kompetence učitele - Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace
Professional competence of teachers in particular - Teachers' communication in terms of information, reporting, administration
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voda, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRAKT: ...
TITLE: Professional competence of teachers in particular- Communications teachers'in terms of informing, reporting, administration AUTHOR: Ilona Bártová DEPARTMENT: Department of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan ...
TITLE: Professional competence of teachers in particular- Communications teachers'in terms of informing, reporting, administration AUTHOR: Ilona Bártová DEPARTMENT: Department of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan ...
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
The role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Jak budovat a úspěšně vést kvalitní tým z pozice ředitelky mateřské školy
How to build and successfully lead a good team from the position of nursery school headteacher
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hovančíková, Vladimíra
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Znalosti a úroveň sdělení tragických událostí příslušníky Policie ČR v dané lokalitě.
Knowledge and level od communication tragical events by the members of police of the Czech republic.
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vedení týmů v podmínkách velké školy při tvorbě školního vzdělávacího plánu základní umělecké školy
Leadership of a Team in a Setting of a Large School during the Formation of an Educational Plan of Basic Art School
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kristiník, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen