Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Diskurs vizuality v preferencích žáků osmiletého gymnázia
The Discourse of Visuality of Grammar School Pupil
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Daniel, Ladislav
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá vizualitou, jejím pojímáním u žáků osmiletého gymnázia. Teoretická část práce vymezuje pojem obrazu, vizuality, jejich kontextuálními rámci. Zohledňuje diskurzivnost těchto pojmů. Cílem výzkumu ...
The dissertation deals with visuality, its perception by pupils of the secondary school. The theoretical part of the work defines the concept of image, visuality, their contextual frameworks. It takes into account the ...
The dissertation deals with visuality, its perception by pupils of the secondary school. The theoretical part of the work defines the concept of image, visuality, their contextual frameworks. It takes into account the ...
Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově
Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education.
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy. ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově Abstrakt Disertační práce reflektuje požadavky na změny ve vzdělávání související s aktuálními ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...