Search
Now showing items 1-3 of 3
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2020
Date of defense: 06. 02. 2020
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
Hodnocení vybraných témat vzdělávacího oboru chemie učiteli středních škol
Evaluation of Selected Chemistry Topics by Secondary School Teachers
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Rusek, Martin
Date Issued: 2018
Date of defense: 29. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract not found
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Rusek, Martin
Date Issued: 2019
Date of defense: 28. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...