Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Vztah ředitele školy a obce jako jejího zřizovatele
Relationship between school headmaster and municipality as it's founder
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 29. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem závěrečné práce je vztah mezi ředitelem školy a obcí jako jejím zřizovatelem. V práci jsou vysvětleny pojmy, které tento vztah definují a nejvíce ovlivňují. Cílem práce bylo pomocí empirického výzkumu zmapování ...
The subject of the thesis is the relationship between the director of the school and local authority as its founder. The thesis explains the concepts that defines this relationship and influence this relationship the most. ...
The subject of the thesis is the relationship between the director of the school and local authority as its founder. The thesis explains the concepts that defines this relationship and influence this relationship the most. ...
Hospitační činnost a její využití k hodnocení učitelů v podmínkách mateřské školy
School inspection and its use for the purpose of evaluation of pedagogical staff at nursery schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 17. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Motivačně hodnotící pohovor jako důležitý prostředek vedení lidí
Motivational assessment intreview as an important means of leadership
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hladký, Jaromír
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hospitační činnost a její využití k hodnocení učitelů v podmínkách mateřské školy
Observation activity and its use for the evaluation of teachers in the nursery school
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen