Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Hry iniciované učitelkou jako podpora Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání
Children plays initiated by the teacher as a support of the General educational plan for preschool education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce bylo uplatnění hry iniciované učitelem jako vhodné metody pro vzdělávání dětí ve věku tři až šest let, zakotvené v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (2004). Teoretická část ...
The main focus of this thesis is the application of teacher-initiated play as a method for education of children aged three to six, according to RVP for preschool education (2004). The theoretical section discusses different ...
The main focus of this thesis is the application of teacher-initiated play as a method for education of children aged three to six, according to RVP for preschool education (2004). The theoretical section discusses different ...
Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole
Support of language development for children with different mother tongues in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ANOTATION The presented thesis The promotion of language development of children with a different mother tongue in kindergarten deals with the integration of children with different mother tongue into the nursery environment. ...
Předkládaná bakalářská práce Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole se zabývá začleňováním jinojazyčných dětí do prostředí mateřské školy. Teoretická část práce se skládá ze tří ...
Předkládaná bakalářská práce Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole se zabývá začleňováním jinojazyčných dětí do prostředí mateřské školy. Teoretická část práce se skládá ze tří ...