Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Vliv cizího jazyka na komunikaci v bilingvní výuce matematiky
The Influence of a Foreign Language on the Communication in the Bilingual Teaching of Mathematics
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 04. 06. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V poslední době se stáváme svědky postupného prolínání národů a kultur. Ve školách se toto odráží dvěma směry. Jednak kladením stále většího důrazu na jazykovou přípravu, tak stále častějším výskytem žáků a studentů z ...
This work refers to the topic of bilingual mathematics education. It is focused on monitoring the communicational influences of teacher's and pupil's language, categorization of the disturbing effects and possibilities, ...
This work refers to the topic of bilingual mathematics education. It is focused on monitoring the communicational influences of teacher's and pupil's language, categorization of the disturbing effects and possibilities, ...
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Children's Activities when Constructing the Concept of Natural Number
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Divíšek, Jiří
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 28. 06. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Typologický přístup s využitím reakčních časů na písmena a slova v počáteční výuce čtení
Typological approach based on reaction time to letters and words in initial reading instruction
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horák, Josef
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 28. 06. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce mapuje současné tendence, trendy a výzkumy ve výuce čtení. To je vnímáno jako dovednost, která je nedílnou součástí širokého komplexu počáteční gramotnosti. Cílem práce je prokázání typového členění u žáků. ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...
Zjišťování výsledků vzdělávání v anglickém jazyce
Evaluation of Educational Achievement in English
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Byčkovský, Petr
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 09. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...
Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...
Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...