Search
Now showing items 1-2 of 2
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
rigorous thesis (DEFENDED)
Advisor: Hofmannová, Marie
Date Issued: 2012
Date of defense: 30. 01. 2012
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Hofmannová, Marie
Date Issued: 2011
Date of defense: 16. 09. 2011
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...