Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kompetenční model ředitele školy - soulad názorů ředitelů ZŠ a jejich zřizovatelů
Competency framework for head teachers - harmony in opinion of primary school head teachers and their founders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce využívá kompetenční model ředitele školy a klade si za cíl zjistit a popsat, které dílčí kompetence a oblasti kompetencí jsou pro ředitele základních škol důležité, a zda jejich zřizovatelé tyto názory ...
The diploma thesis with the competency framework for head teachers, aims to examine and describe which partial competencies and spheres of competencies are important for primary school head teachers, and whether the founders ...
The diploma thesis with the competency framework for head teachers, aims to examine and describe which partial competencies and spheres of competencies are important for primary school head teachers, and whether the founders ...
Vzdělávání zaměstnanců v neškolské organizaci
Training of employees in a non-school organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tureckiová, Michaela
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců v neškolské organizaci. Práce je segmentována na dvě části, do části teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na to, jakým způsobem by mělo být ...
This diploma thesis deals with the education of employees in non-school organization. The thesis is divided into two parts, part of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on how education should be ...
This diploma thesis deals with the education of employees in non-school organization. The thesis is divided into two parts, part of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on how education should be ...