Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Využití výukových CD-ROMů při hodinách přírodopisu a biologie na ZŠ a SŠ
Use of Educational CD-ROMs in Science and Biology Teaching at Lower and Upper Secondary Schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Information and communication technologies (ICT) are a daily part of everyone's life. Therefore in this work I continue in topic of my thesis, in which I created and verified in practice educational program (software) ...
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou každodenní součástí života každého z nás. Proto v této práci navazuji na svou diplomovou práci, ve které jsem vytvořila a v praxi ověřila výukový program "Mikrobiologie". ...
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou každodenní součástí života každého z nás. Proto v této práci navazuji na svou diplomovou práci, ve které jsem vytvořila a v praxi ověřila výukový program "Mikrobiologie". ...
Kognitivní, emocionální a behaviorální dimenze strachu v úkolových situacích v matematice
Cognitive, emotional and behavioral dimension of test anxiety in school task situations in mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 02. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Metoda CLIL a její aplikace v biologii
CLIL method and its application in Biology
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: CLIL (Content and Language Integrated Learning) is a modern form of interdisciplinary teaching linking teaching subject and language teaching. The work builds on the thesis, in which I created and Science worksheets in ...
Metoda CLIL (Content and Language Integrated Learning) představuje moderní interdisciplinární formu výuky propojující vyučovaný předmět a jazykovou výuku. V rigorózní práci navazuji na svou závěrečnou práci, ve které jsem ...
Metoda CLIL (Content and Language Integrated Learning) představuje moderní interdisciplinární formu výuky propojující vyučovaný předmět a jazykovou výuku. V rigorózní práci navazuji na svou závěrečnou práci, ve které jsem ...