Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Faktory ovlivňující efektivitu učení v matematice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ a nižší stupeň víceletého gymnázia
Factors influencing the effectivity of learning mathematics at higher secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci jsem se zamerila na hledání odpovedí na otázky: jaké faktory ovlivnují studentuv proces ucení se z textu s matematickým obsahem; do jaké míry je možno tento proces ovlivnit co možná nejvetší prítomností ...
This diploma thesis concentrates in particular on learning from text with mathematical content. The topic is discussed from the theoretical as well as practical point of view. As for the theoretical part, four key terms, ...
This diploma thesis concentrates in particular on learning from text with mathematical content. The topic is discussed from the theoretical as well as practical point of view. As for the theoretical part, four key terms, ...
Představy a interpretace zlomků u žáků 5. ročníku základní školy
Perception and Interpretation of Fractions by Pupils in the 5th Grade of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Marie
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 17. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Základní částí této diplomové práce je klasifikace úloh získaných v šetření zaměřeném na zjišťování představ zlomků u žáků pátých ročníků základních škol. Předmětem experimentu, který jsem uskutečnila ve čtyřech různých ...
The essential part of this diploma thesis is a classification of works obtained from an investigation aimed on determination of conceptions of fractions by pupils in the fifth form of the primary school. The experiment ...
The essential part of this diploma thesis is a classification of works obtained from an investigation aimed on determination of conceptions of fractions by pupils in the fifth form of the primary school. The experiment ...
Některé nové formy rozvíjení geometrické představivosti
Several New Methods for Developing Geometric Visualization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sýkora, Václav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 29. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 'Často se setkáváme s názorem, že geometrické učivo je ve školské matematice podceňováno, a to nejen z hlediska jeho rozsahu v osnovách nebo vzdělávacích programech. Šetření ukazují, že i učitelé dávají ve své práci přednost ...
'Často se setkáváme s názorem, že geometrické učivo je ve školské matematice podceňováno, a to nejen z hlediska jeho rozsahu v osnovách nebo vzdělávacích programech. Šetření ukazují, že i učitelé dávají ve své práci přednost ...
'Často se setkáváme s názorem, že geometrické učivo je ve školské matematice podceňováno, a to nejen z hlediska jeho rozsahu v osnovách nebo vzdělávacích programech. Šetření ukazují, že i učitelé dávají ve své práci přednost ...
Faktory ovlivňující efektivitu učení v matematice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ a nižší stupeň víceletého gymnazia
Factors influencing the efficiency of learning in mathematics at lower secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Klímová Hana: Factors Influencing Effective Learning of Mathematics: with respect to lower-secondary education background The question of relevant factors that influence effective human learning has been a centre of attention ...
Klímová Hana: Factors Influencing Effective Learning of Mathematics: with respect to lower-secondary education background The question of relevant factors that influence effective human learning has been a centre of attention ...
Klímová Hana: Factors Influencing Effective Learning of Mathematics: with respect to lower-secondary education background The question of relevant factors that influence effective human learning has been a centre of attention ...