Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Teaching Visual Culture Through Semiosis: Transforming Postmodern Paradigms in Arts Education
Výuka vizuální kultury pomocí semiózy: Za postmoderními paradigmaty ve výtvarném vzdělávání
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fulková, Marie
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 20. 11. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tento výzkum ukazuje, co se stane, když si studenti a učitelé uvědomí, jak v současné společnosti zakódovávají a dekódují vizuální zážitek, a jak ho vztahují k uměleckým prožitkům a postupům. Tato studie zkoumala především ...
This research study demonstrates what happens when students and preteachers of art become aware of how they encode and decode visual experience in contemporary society, and how they relate these experiences to artistic ...
This research study demonstrates what happens when students and preteachers of art become aware of how they encode and decode visual experience in contemporary society, and how they relate these experiences to artistic ...