Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 15
Proces politické socializace a osobnost pravicového extrémisty a radikála
Political Socialization and Personality of Ultra-right-wing Extremists
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 02. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem práce je pravicový politický extremismus jakožto specifický fenomén současnosti. Práce se zaměřuje především na osobnost pravicového radikála a extremisty. Na proces politické socializace, jeho hodnoty a postoje, ...
The topic of following dissertation is a right-wing political extremism as a specific phenomenon. The work is focused primarily on the personality of ultraright- wing radicals and extremists.This dissertation examines a ...
The topic of following dissertation is a right-wing political extremism as a specific phenomenon. The work is focused primarily on the personality of ultraright- wing radicals and extremists.This dissertation examines a ...
Genderové zatížení pedagogické komunikace mezi učitelkami a dětmi na prvním stupni základní školy
Communication between teachers and pupils in elementary school in gender perspective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 02. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své práci se zaměřuji na pedagogickou komunikaci a případně genderové stereotypy, které se zde mohou odrážet. Tato diplomová práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a empirické. V teoretické části lze rozlišit dva ...
Ve své práci se zaměřuji na pedagogickou komunikaci a případně genderové stereotypy, které se zde mohou odrážet. Tato diplomová práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a empirické. V teoretické části lze rozlišit dva ...
Ve své práci se zaměřuji na pedagogickou komunikaci a případně genderové stereotypy, které se zde mohou odrážet. Tato diplomová práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a empirické. V teoretické části lze rozlišit dva ...
Problematika implicitních a explicitních rasových postojů (na příkladu postojů Čechů k Romům)
Aspects of implicit and explicit racial attitudes (on the example of the attitudes of the Czechs toward the Romanies)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hnilica, Karel
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá rasovými postoji a jejich studiem. Teoretická část poukazuje na rozmanitost v chápání pojmu postoj a jeho složek. Především se zaměřuje na rozlišení kategorie implicitní a explicitní postoje. Problematiku ...
This text is concerned with racial attitudes and their studies. The theoretical part points at variety in understanding of the term of "attitude" and its elements. Above all it is focused on distinction of categories of ...
This text is concerned with racial attitudes and their studies. The theoretical part points at variety in understanding of the term of "attitude" and its elements. Above all it is focused on distinction of categories of ...
Terapeutické možnosti RPG her
Therapeutic possibility of RPG
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chrz, Vladimír
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 09. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Porozumění čtenému textu
Comprehensive of reading
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 27. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Psycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů ...
Psycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů ...
Psycholingvistická analýza procesu porozumění čtenému textu. Sledování analyzovaných úrovní procesu porozumění u žáků 8. tříd. Vymezení nejčastějších obtíží s porozuměním, sledování úspěšných, neúspěšných strategií a způsobů ...
Ovlivnění sociálního klimatu učitelem na 1.stupni ZŠ
Teacher`s influence on social climate in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hadj - Moussová, Zuzana
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 19. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce popisuje průzkum sociálního klimatu ve sledované třídě a jeho vývoj v průběhu školního pololetí. Hlavním cílem je zjistit sociální klima ve třídě a ověření možností jeho ovlivnění působením pedagoga. Práce ...
The diploma work describes a research done in the social climate of the observed class and its development in the course of a school half-year. The main task was to discover the social climate in the class and the possibilities ...
The diploma work describes a research done in the social climate of the observed class and its development in the course of a school half-year. The main task was to discover the social climate in the class and the possibilities ...
Třídní setkávání jako nástroj prosociálního učení
Class meetings as a social-favor education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valentová, Lidmila
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 07. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce má teoreticko-praktický (metodický) charakter. Teoretická část se zabývá obdobím středního školního věku a mapuje všechny aspekty této vývojové fáze. Dále se zaměřuje na prezentaci třídních setkáváních jako ...
This dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of ...
This dissertation has a theoretically-practical (methodical) character. The theoretical part deals with the middle age pupilage and surveys all aspects of this development phase. It further focuses on the presentation of ...
Zachování množství v předškolním a mladším školním věku
Conservation of quantity in preschool and younger school age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se zopakovat známý experiment Jeana Piageta, který zkoumá dosažení pojmu zachování veličiny a zreprodukovat tak jeho teorii s dětmi ze současné populace. Zároveň jsme se pokusili ...
The aim of this thesis was to try to repeat the well-known experiment of Jean Piaget, which investigates the process of acquiring the notion of conservation of quantity and hence to reproduce his theory by examining ...
The aim of this thesis was to try to repeat the well-known experiment of Jean Piaget, which investigates the process of acquiring the notion of conservation of quantity and hence to reproduce his theory by examining ...
Cizinec v české škole. Případové studie
Foreigner in Czech school (case study)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Levínská, Markéta
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Tvorba metafor žáků 8. tříd
Creation of the Metaphors by Pupils, 8th Grade
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hříbková, Lenka
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Sochy, obrazy, básně, převratné objevy a teorie, toto vše nás od pradávna fascinuje a nutí se zamýšlet nad neuvěřitelnými schopnostmi jejich tvůrců. Pokládáme si stále dokola otázky, jak je možné, že někteří lidé jsou ...
The scope of this thesis was to track the metaphorical creativity of the 8th grade students. The research took place in three classes: in regular elementary school class, in language elementary school class and in eight ...
The scope of this thesis was to track the metaphorical creativity of the 8th grade students. The research took place in three classes: in regular elementary school class, in language elementary school class and in eight ...