Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití interaktivního prostředí www pro konstruktivní a projektové vyučování
The usage of the Interactive www environment in the constructive and project oriented education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Josef
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá ...
Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá ...
Hlavní těžiště diplomové práce spočívá v navržení interaktivní webové aplikace, resp. prostředí, podporující projektové a konstruktivní vyučování s využitím multimediálních technologií. Práce se v první části zabývá ...
Environmentální výchova v předškolním vzdělávání - využití odpadových a zbytkových materiálů pro práce v mateřské škole
Environmental training in pre-primary education - Utilization of scrap and residual materials for works in nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vodáková, Jitka
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main object of the thesis is to outline a progress of environmental training in nursery schools in the Czech republic, its reference to activities issued from Framework Educational Programme for Pre- primary Education ...
Hlavním záměrem diplomové práce je nastínění vývoje environmentální výchovy v mateřských školách u nás, její vztah k činnostem vycházejícím z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a charakteristiky ...
Hlavním záměrem diplomové práce je nastínění vývoje environmentální výchovy v mateřských školách u nás, její vztah k činnostem vycházejícím z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a charakteristiky ...