Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Les nouvelles approches dans la métodologie didaktique de FLE
New approaches in metodology of French as a foreign language.
Nové přístupy v metodologiivýuky francouzštiny jako cizího jazyka.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem La phonétique dans l'enseignement du FLE selon l'approche actionnelle se zabývá pojetím fonetiky ve výuce FLE dle nového akčního přístupu. Práce je v úvodní části zaměřena na diachronní ...
The diploma thesis entitled Phonetics in the teaching of FLE according to the action- oriented approach deals with the concept of phonetics in teaching French as a foreign language according to the new action-oriented ...
The diploma thesis entitled Phonetics in the teaching of FLE according to the action- oriented approach deals with the concept of phonetics in teaching French as a foreign language according to the new action-oriented ...
Les premiers cours de FLE pour les débutants - Leçon zéro
Lesson "zero" in textbooks of the French as a foreign language
První hodiny ve francouzštině jako cizím jazyce pro začátečníky - Nultá lekce
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou prvních hodin ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka důležitých pro stimulování zájmu dětí pro výuku nového jazyka, které se často nazývají nultá lekce. Cílem práce je popsat a srovnat ...
This thesis deals with the issue of first lessons of teaching French as a foreign language which are important to stimulate children's interest in learning a new language, they are often called "lessons zero". ...
This thesis deals with the issue of first lessons of teaching French as a foreign language which are important to stimulate children's interest in learning a new language, they are often called "lessons zero". ...
Audiovizuální dokumenty ve výuce francouzštiny jako jazyka cizího
Audiovisual documents in teaching French as a foreign language
Audiovizuální dokumenty ve výuce francouzštiny jako jazyka cizího
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Suková Vychopňová, Kateřina
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 23. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the use of audiovisual documents in teaching French as a foreign language. The aim of this thesis is to describe the ways and methods of the employment of audiovisual documents in contemporary ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím audiovizuálních dokumentů ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka. Cílem práce je zmapovat pozici a způsoby využití audiovizuálních dokumentů v současné výuce francouzštiny se ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím audiovizuálních dokumentů ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka. Cílem práce je zmapovat pozici a způsoby využití audiovizuálních dokumentů v současné výuce francouzštiny se ...