Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 38
Řízení inovací výchovně - vzdělavácího procesu ve středních zdravotnických školách se zaměřením na vyučovací metody
Educational Innovations - the Educational Process in Secondary Health Services Schools concentrating on the Teaching Methods
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štix, Karel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 23. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Sebehodnocení školy. Funkce, role a kompetence vedení školy při tvorbě evaluačních nástrojů
The Self-Evaluation of a School. The Function, Role and Responsibilities of School Leadership when Creating Evaluation Methods
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíková, Lenka
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 23. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Týmová spolupráce ve vybraných typech zařízení
Teamwork in Selected Types of School Setups
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojanová, Irena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Evaluace - proces k ověřování a zlepšování kvality řízení mateřské školy
Evaluation - A Process for Verifying and Improving the Quality of the Running of a Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fantová, Věra
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 23. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Současný management středních škol Plzeňského kraje z genderového pohledu
The Contemporary Managemen of Secondary Schools in the Pilsen Region from a Gender Perspective
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Karabec, Stanislav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Druhy motivace nejčastěji využívané ve školství v kraji Vysočina
The Types of Motivation Most Often Used in the School System in the Vysočina Region
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Jiří
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 31. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Úloha ICT v podmínkách řízení školy
Role ICT in Running a School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šorm, Josef
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 23. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Otevřený model školy, Možnosti spolupráce škol s dalšími subjekty
The Open Model of a School, Opportunities for Cooperation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalous, Jaroslav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrečná práce se zabývá otevřeným (participačním) modelem výchovného systému školy v oblasti výchovných aktivit, možnostmi osvědčené i netradiční spolupráce škol a školských zařízení se školskými i jinými subjekty. Vychází ...
The final drala with open (participational) model of educational systém of a schoul in the spere of educational activities, possibilities for tested and non - traditional cooperation of schools and educational institutions ...
The final drala with open (participational) model of educational systém of a schoul in the spere of educational activities, possibilities for tested and non - traditional cooperation of schools and educational institutions ...
Tvorba školního vzdělávacího programu pro školská zařízení
The Procedures for the Creation of a School Education Programme
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hertlová, Iva
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 31. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Evaluace školy a indikátory školního vzdělávacího programu v mateřské škole
Evaluation of a School and the Indicators of a School Education Programme
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horázná, Marie
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 31. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen