Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Animace a animovaný film ve výtvarné výchově
Animation and Animated Film in Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá využitím prostředků animovaného filmu v rámci výuky výtvarné výchovy. Představuje animaci jako moderní a dostupnou formu výuky, která stimuluje tvůrčí schopnosti dětí a rozvíjí jejich sociální a komunikativní ...
The thesis deals with the use of animated films in art education. It presents animation as a modern and accessible form of education which stimulates children's creativity, social and communication skills and their ability ...
The thesis deals with the use of animated films in art education. It presents animation as a modern and accessible form of education which stimulates children's creativity, social and communication skills and their ability ...
Parafráze klasického uměleckého díla - didaktická transformace a aplikace tématu do výuky výtvarné výchovy
Paraphrase classical artwork - a didactic transformation and application of topics in art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V ČJ Diplomová práce má charakter teoretické studie zabývající se tématem parafráze klasického výtvarného díla a jeho následnou didaktickou aplikací pro daný stupeň školy. Řeší problematiku parafráze ve výtvarném umění. ...
IN ENGLISH This thesis has the character of theoretical studies on the topic paraphrase a classic work of art and its subsequent didactic applications for that grade school. It solves the problems of paraphrasing in the ...
IN ENGLISH This thesis has the character of theoretical studies on the topic paraphrase a classic work of art and its subsequent didactic applications for that grade school. It solves the problems of paraphrasing in the ...