Search
Now showing items 1-3 of 3
Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání
Art-educational contexts of music pedagogy in the innovation of primary education
dissertation thesis (DEFENDED)
Advisor: Kodejška, Miloš
Date Issued: 2021
Date of defense: 10. 12. 2021
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Disertační práce s názvem Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání charakterizuje z vědeckého pohledu filosofie, psychologie, hudební psychologie, neurofyziologie, pedagogiky a hudební ...
The dissertation entitled Art-educational contexts of music pedagogy in the innovation of primary education characterizes from the scientific point of view philosophy, psychology, music psychology, neurophysiology, pedagogy ...
The dissertation entitled Art-educational contexts of music pedagogy in the innovation of primary education characterizes from the scientific point of view philosophy, psychology, music psychology, neurophysiology, pedagogy ...
Integrace žáků cizinců v primární škole
Integration of foreign pupils to primary school
dissertation thesis (DEFENDED)
Advisor: Mazáčová, Nataša
Date Issued: 2020
Date of defense: 15. 12. 2020
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato disertační práce se zabývá problematikou integrace žáků cizinců v primární škole. Cílem bylo zmapovat a podrobně popsat proces začleňování a vzdělávání žáků cizinců v české primární škole, jaké postupy a strategie ...
This dissertation thesis is focused on the theme of the integration of foreign pupils into Czech primary schools. The aim of this thesis is to map and describe in detail the process of integrating and educating foreign ...
This dissertation thesis is focused on the theme of the integration of foreign pupils into Czech primary schools. The aim of this thesis is to map and describe in detail the process of integrating and educating foreign ...
Kontinuita předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu sloučených mateřských a základních škol v kontextu kurikulární reformy
Continuity of pre-primary and primary education from the point of view of management of integrated kindergartens and primary schools in the context of Czech curricular reform
dissertation thesis (DEFENDED)
Advisor: Šafránková, Jana Marie
Date Issued: 2020
Date of defense: 23. 06. 2020
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Cílem disertační práce je provést první výzkumnou sondu do oblasti kontinuity předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu ve sloučených mateřských a základních školách v České republice a zjistit, jaký mají ...
The objective of the dissertation thesis are to conduct the first research survey in continuity of pre-primary and primary education from the perspective of management in integrated kindergartens and primary schools in the ...
The objective of the dissertation thesis are to conduct the first research survey in continuity of pre-primary and primary education from the perspective of management in integrated kindergartens and primary schools in the ...