Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti uplatnění canisterapie v práci s dětmi předškolního věku se specifickými potřebami
Possibilities of implementation of canistherapy into working with preschool-age children with special needs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 04. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Canistherapy may be considered one of complementary methods of psychotherapy or aktiviti with the help of a dog human team. Although it is not yet acknowledged as a legitimate therapy, it is being practiccd more often ...
Canistcrapie může být chápána jako jedna z pomocných metod psychoterapie nebo aktivizacc za pomoci týmu - pes, člověk. Ačkoli zatím není uznána jako legitimní terapie, je praktikována stále častěji díky dobrovolníkům z řad ...
Canistcrapie může být chápána jako jedna z pomocných metod psychoterapie nebo aktivizacc za pomoci týmu - pes, člověk. Ačkoli zatím není uznána jako legitimní terapie, je praktikována stále častěji díky dobrovolníkům z řad ...
Porovnání přípravy dítěte na vstup do základní školy v mateřských školách s odlišným školním vzdělávacím programem
Comparsion of children's readiness for entering to elementary school from nursery schools with diferent educational programmes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 03. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen