Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce
Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce" se v teoretické části zabývá pohádkami, čtenářskou pregramotností a specifiky dítěte předškolního věku. Cílem praktické části je ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
Dětské knihovny v mateřských školách: možnosti, limity a výzvy
Children's Library in kindergartens: possibilities, limits and challenges
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce vychází z tvrzení, že využití dětské knihovny v mateřské škole není dosud v ČR systematicky zpracováno, ačkoliv z mezinárodních výzkumů (PIRLS, PISA) je patrné, že existence dětské knihovny v mateřské škole ...
My dissertation comes out of claim that the exploitation of library for children in kindergarten isn't systematically processed. But, it is apparent, acording international research (PIRLS, PISA), that the existence ...
My dissertation comes out of claim that the exploitation of library for children in kindergarten isn't systematically processed. But, it is apparent, acording international research (PIRLS, PISA), that the existence ...
Projekty na podporu dětského čtenářství v mateřské škole a možnosti spolupráce jednotlivých subjektů
Projects to support children's reading in kindergarten and the possibilities of cooperation between entities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of my thesis is to describe which campaigns and projects support reader and which are suitable for work with children in the kindergarten's heterogeneous classes. As part of the thesis, project is created base of ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Role rodičů v rozvoji čtenářské pregramotnosti
Parent Involvement in Pre-reading Literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je poukázat, jak důležitá je role rodičů v rozvoji čtenářské pregramotnosti. V teoretické části práce jsem se zaměřila na vymezení pojmu čtenářská gramotnost a pregramotnost a objasnění rozdílu mezi ...
The aim of the thesis is to show how important is the role of parents in the development of pre-literacy reading. In the theoretical part, I focused on the definition of reading literacy and pre-literacy reading and ...
The aim of the thesis is to show how important is the role of parents in the development of pre-literacy reading. In the theoretical part, I focused on the definition of reading literacy and pre-literacy reading and ...