Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Užití prvků Gestalt terapie v pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu
Exploiting elements of Gestalt therapy in the pedagogical and psychological consultancy focused on the development of counselling process
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valentová, Lidmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 05. 09. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorous work "Exploiting elements of Gestalt therapy in the pedagogica] and psychological consultancy (counselling children) focused on a development of counselling process shows, how it is possible to use the elements ...
Rigorózní práce Užití prvků Gestalt terapie V pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu ukazuje, jak lze obohacovat praxi dětského poradenského psychologa o prvky psychoterapie. Tato ...
Rigorózní práce Užití prvků Gestalt terapie V pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu ukazuje, jak lze obohacovat praxi dětského poradenského psychologa o prvky psychoterapie. Tato ...
Životní události jako rizikové faktory abúzu alkoholu u žen
Life events as risk factors of alcohol abuse in women
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Chápání zlomků u dětí 7. a 8. třídy ZŠ
Understanding fractions in seventh- and eighth-graders
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Těžištěm této práce je analýza dětských způsobů řešení zadaných problémových situací v oblasti zlomků a snaha o rozpoznání představ, které za těmito způsoby stojí. Zadané problémové situace (úlohy) jsou vybrány tak, aby ...
Submitted work deals with an analysis of children's ways of solving mathematical problem situations in the domain of fractions and further with an effort to recognize mechanisms that stands behind these ways of solving. ...
Submitted work deals with an analysis of children's ways of solving mathematical problem situations in the domain of fractions and further with an effort to recognize mechanisms that stands behind these ways of solving. ...
Tělesné sebepojetí dětí s atopickým ekzémem
Bodily self-conception in children with atopic eczema
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším ...
Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším ...
Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším ...
Vztah k poznání žáků 5. třídy ZŠ
Relation to knowledge in fifth-graders
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vztahem k poznání žáků páté třídy základní školy. Výchozím materiálem jsou poznatkové bilance přibližně 110 dětí čtyř pražských a jedné vesnické základní školy. Dětem byla zadána instrukce: "Od ...
This diploma work deals with relation between the cognition and pupils of the fifth class of the primary school. As a source material we have used knowledge balances of 110 children from four schools in the city of Prague ...
This diploma work deals with relation between the cognition and pupils of the fifth class of the primary school. As a source material we have used knowledge balances of 110 children from four schools in the city of Prague ...
Tranzit z kavárny do práce: Volba povolání u lidí s mentálním postižením
Transit from cafeteria to employment: Career choice in people with mental handicap
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Lidé s mentálním postižením, kteří ukončují svou účast ve školícím pracovním programu kavárny, stojí před důležitým rozhodnutím: "Kam dál?". Obvykle vstupují do navazujícího tranzitního programu, který jim pomáhá zvládnout ...
As their café training programme comes to a close, the mentally disabled persons involved face an important decision: "What next?" They usually enter a follow-up transit programme, which helps them to deal with the ...
As their café training programme comes to a close, the mentally disabled persons involved face an important decision: "What next?" They usually enter a follow-up transit programme, which helps them to deal with the ...
Psaní ve skautském oddíle
Writing in a scout club
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 05. 09. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem rigorózní práce je "Psaní ve skautském oddíle". Práce vznikala na základě kvalitativního výzkumu v pražském dívčím oddíle, který navštěvuje čtrnáct dětí a je veden dvěma vůdkyněmi. Podklady pro práci tvořily sebrané ...
The topic of the thesis is "Writing in a scout club". The work was developed on the basis of a qualitative research in the Prague Girl Club, which was attended by fourteen children and was led by two leaders. The foundations ...
The topic of the thesis is "Writing in a scout club". The work was developed on the basis of a qualitative research in the Prague Girl Club, which was attended by fourteen children and was led by two leaders. The foundations ...
Žák stranící se interakci se spolužáky - herní folklor
Pupil staying aloof from interaction with classmates - ludic folklore
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 05. 09. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Při zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem ...
Při zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem ...
Při zpracování tématu Žák stranící se interakci-hemí folklor, se budeme převážně pohybovat na poli školské instituce, přesněji řečeno ve školní třídě. Budeme pronikat do dětského světa, budeme sledovat, jakým způsobem ...