Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role played by the teacher in the education of pupils growing up in conditions of social exclusion. The aim of the thesis is to understand the relationship between elementary school and the education ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice
Awareness of special education students about hospice care in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis "Awareness of special education students about hospice care in the Czech Republic" introduces hospices and hospice care to its reader. The aim of its theoretical part is to define basic terms such as a hospice, ...
Diplomová práce s názvem "Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice" seznamuje čtenáře s problematikou hospiců a hospicové péče. Cílem teoretické části práce je definice základních pojmů, ...
Diplomová práce s názvem "Povědomí studentů speciální pedagogiky o hospicové péči v České republice" seznamuje čtenáře s problematikou hospiců a hospicové péče. Cílem teoretické části práce je definice základních pojmů, ...
Dítě s vývojovou dysfázií integrované v běžné základní škole
Child with developmental language disorder integrated into mainstream elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals the children with developmental language disorder, which are included in the regular type of school, and analysis of advantages and disadvantages resulting from this integration. The thesis includes ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Možnosti využití dynamické diagnostiky v rámci podpory žáků s lehkou mentální retardací
Options how to use a dynamic diagnosis to help pupils suffering mild mental retardation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis focuses on dynamic evaluation of younger pupils with mild mental retardation by application of a Visual Perception Test, which evaluates certain areas of sight perception. It is an alternative diagnostic method ...
Diplomová práce je zaměřena na dynamické hodnocení mladších žáků s lehkou mentální retardací Testem zrakového vnímání hodnotící určité oblasti zrakové percepce. Alternativní diagnostická metoda propojená a zacílená na ...
Diplomová práce je zaměřena na dynamické hodnocení mladších žáků s lehkou mentální retardací Testem zrakového vnímání hodnotící určité oblasti zrakové percepce. Alternativní diagnostická metoda propojená a zacílená na ...
Inkluze žáků s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole v kontextu nové právní úpravy
Inclusion of pupils with autistic pectrum disorders in a common kindergartens in the context of new legislation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s PAS v běžné mateřské škole. V teoretické části práce je popsán autismus z historického pohledu, klasifikace poruch autistického spektra a diagnostika. Dále je popsáno vzdělávání ...
The diploma thesis deals with the education of children with disorders of autistic spectrum in Kindergartens. The theoretical part describes autism from the historical point of view and also the classification of disorders ...
The diploma thesis deals with the education of children with disorders of autistic spectrum in Kindergartens. The theoretical part describes autism from the historical point of view and also the classification of disorders ...
Hodnoty a aspirace klientů v ústavní výchově
Value and aspiration of clients with constitutional education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá hodnotami a životními aspiracemi klientů s nařízenou ústavní teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje legislativě náhradní výchovnou péčí v České republice, etiologií rizikového ...
Diploma thesis deals with values and life aspirations of clients with ordered institutional education. The hesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with legislation related to replacement ...
Diploma thesis deals with values and life aspirations of clients with ordered institutional education. The hesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with legislation related to replacement ...
Specifika výchovy a vzdělávání dětí s epilepsií
Educational Specifics of Children with Epilepsy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Specifika výchovy a vzdělávání dětí s epilepsií si klade za cíl zjistit, jaká jsou výchovně - vzdělávací specifika dětí a žáků s epilepsií. Teoretická část práce vymezuje charakteristiku epilepsie, ...
The thesis titled Educational Specifics of Children with Epilepsy aims to find out what are the specifics of education of children with epilepsy. The theoretical part of the thesis defines the characteristics of epilepsy, ...
The thesis titled Educational Specifics of Children with Epilepsy aims to find out what are the specifics of education of children with epilepsy. The theoretical part of the thesis defines the characteristics of epilepsy, ...
Možnosti podpory dětí a dospívajících s ADHD ve škole i mimo ni
The possibilities of supporting children and teenagers suffering from ADHD at school and outside
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zaměření diplomové práce s názvem "Možnosti podpory dětí a dospívajících s ADHD ve škole a mimo ni" vychází z autorovy profese učitele na střední škole a z jeho osobních zkušenostní se studenty s ADHD. Cílem práce je ...
The aim of the thesis named "The possibilities of supporting children and teenagers suffering from ADHD at school and outside" comes from author's personal experience with teenage students suffering from ADHD. The main ...
The aim of the thesis named "The possibilities of supporting children and teenagers suffering from ADHD at school and outside" comes from author's personal experience with teenage students suffering from ADHD. The main ...
Střední vzdělávání žáků s mentálnílm postižením v praktických školách
Secondary education of mentally handicapped pupils in practical schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dyršmídová, Stanislava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje v teoretické části pojednání o významu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením, definuje osoby s mentálním postižením, uvádí jejich zvláštnosti v souvislosti s jejich vzděláváním na ...
The diploma thesis contains in the theoretical part a discussion about the importance of education of pupils with moderate mental disabilities, defines persons with mental disabilities, presents their characteristic ...
The diploma thesis contains in the theoretical part a discussion about the importance of education of pupils with moderate mental disabilities, defines persons with mental disabilities, presents their characteristic ...