Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Inkluzivní vzdělávání pohledem učitelů Základní školy Lupáčova, Praha 3
Inclusion in the proces of education, from the teachers point of view, ZS Lupacova Praha 3
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce přináší pohled učitelů na inkluzi a inkluzivní vzdělávání v běžné základní škole. Teoretická východiska práce seznamují se základní legislativou v oblasti inkluze a s pojmy integrace, inkluze, inkluzivní ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
Podpora čtenářství a rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s poruchou autistického spektra
Support for reading and development of reading competencies of pupils with autistic spectrum disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je podpora čtenářství a rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s poruchou autistického spektra (PAS). Teoretická část se nejprve obecně zabývá jedinci s poruchou autistického spektra, charakteristickými ...
This diploma thesis focuses on the support of reading and development of reading competences of pupils with autism spectrum disorder (ASD). The theoretical part first discusses individuals with autism spectrum disorder, ...
This diploma thesis focuses on the support of reading and development of reading competences of pupils with autism spectrum disorder (ASD). The theoretical part first discusses individuals with autism spectrum disorder, ...