Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Hodnoty jako pedagogický problém
Values as a pedagogical problem
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 22. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
Spolupráce s rodinou při vzdělávání dětí od dvou let v mateřské škole
Cooperation with the family in the education of children at an early age
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 26. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation is devoted to the reality of enrolling early children in kindergarten in the Czech Republic. The topic was examined from the perspective of key actors, ie parents and teachers, through research questions: ...
Disertační práce je věnována realitě zařazování dětí raného věku do mateřské školy České republice. Téma bylo zkoumáno z pohledu klíčových aktérů, tedy rodičů a učitelů prostřednictvím výzkumných otázek: Jaká je dostupnost ...
Disertační práce je věnována realitě zařazování dětí raného věku do mateřské školy České republice. Téma bylo zkoumáno z pohledu klíčových aktérů, tedy rodičů a učitelů prostřednictvím výzkumných otázek: Jaká je dostupnost ...
Ohrožované dítě. Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu
Abused child. Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Titzl, Boris
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 12. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...
NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...