Search
Now showing items 1-1 of 1
Hra jako prostředek žákovy aktivizace v hudebně výchovné práci na 1. stupni ZŠ. Hry s hudební teorií ve třídách s rozšířenou výukou HV
Playing as a tool to motivate pupils in musical and educational classwork in elementary school. Games with music theory in classes with extended teaching of music lessons
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Váňová, Hana
Date Issued: 2015
Date of defense: 21. 05. 2015
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce se zabývá problémem využití hudebně didaktických her ve výuce hudební teorie. Teoretická část objasňuje některé obecné pojmy, jako je hra, aktivizace, či osobnost dítěte. Vychází z dějin pedagogiky, seznamuje ...
The thesis deals with the use of musical educational games in teaching music theory. The theoretical part explains some general concepts such as game, activation, or the child's personality. Text is based on the history ...
The thesis deals with the use of musical educational games in teaching music theory. The theoretical part explains some general concepts such as game, activation, or the child's personality. Text is based on the history ...