Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Klíčové aspekty kvality života dospělých lidí s mentálním postižením v ústavech sociální péče
Key aspects of quality of life for adults with mental disabilities in social care
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černá, Marie
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 13. 10. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Mým cílem v disertační práci je přinést nové vědecké poznatky, které přímo nebo nepřímo souvisejí s otázkou kvality života dospělých lidí s mentálním postižením v ústavech sociální péče. Při naplňování tohoto cíle vycházím ...
Mým cílem v disertační práci je přinést nové vědecké poznatky, které přímo nebo nepřímo souvisejí s otázkou kvality života dospělých lidí s mentálním postižením v ústavech sociální péče. Při naplňování tohoto cíle vycházím ...
Mým cílem v disertační práci je přinést nové vědecké poznatky, které přímo nebo nepřímo souvisejí s otázkou kvality života dospělých lidí s mentálním postižením v ústavech sociální péče. Při naplňování tohoto cíle vycházím ...
Raná péče v rodině s dítětem raného věku se speciálními potřebami jako součást speciální pedagogiky raného věku
Early intervention in the family with a early age child with special needs as a part of early childhood special pedagogic education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jesenský, Ján
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 13. 10. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce má badatelsko empirický charakter, tzn. že v sobě spojuje pokus o vytvoření teoretického systému (nové subdisciplíny speciální pedagogiky) s pokusem získání argumentů s pomocí empirického šetření. Je uvedena ...
This thesis has investigative and empirical character. It combines an attempt to create a theoretical system (a new subdiscipline of special pedagogy) with an attempt to gain arguments by means of empirical investigation. ...
This thesis has investigative and empirical character. It combines an attempt to create a theoretical system (a new subdiscipline of special pedagogy) with an attempt to gain arguments by means of empirical investigation. ...