Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Zaměstnávání osob s lehkou mentální retardací na Kladensku
Employment of Persons Suffering from Mild Intellectual Disability in Kladno region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 06. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zaměstnáváním osob s lehkou mentální retardací. Ve stručné charakteristice problematiky tohoto hendikepu vyděluje lehké mentální postižení ze široké škály projevů mentálního postižení a vychází ...
The aim of this thesis is to analyse employment of people suffering from mild intellectual disability. The thesis briefly describes those learning difficulties and selects a mild intellectual disability from a wide range ...
The aim of this thesis is to analyse employment of people suffering from mild intellectual disability. The thesis briefly describes those learning difficulties and selects a mild intellectual disability from a wide range ...
Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání dětí se zrakovým postižením v Jihočeském kraji
Readiness of kindergarten on inclusive education for children with visual impairments in the South Bohemian Region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá situací inkluzivního vzdělávání v mateřských školách. Stěžejním cílem práce je mapování připravenosti mateřských škol na inkluzivní vzdělávání dětí se zrakovým postižením v oblasti ...
This submitted thesis deals with the exclusive education of kindergarten aged children. The main purpose of this thesis is to chart the preparedness of the kindergarteners for inclusive education of children with visual ...
This submitted thesis deals with the exclusive education of kindergarten aged children. The main purpose of this thesis is to chart the preparedness of the kindergarteners for inclusive education of children with visual ...