Search
Now showing items 1-2 of 2
Žákovské strategie při řešení aditivních algoritmů
Pupils' strategies for solving additive algorithms
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Kloboučková, Jaroslava
Date Issued: 2014
Date of defense: 20. 05. 2014
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá strategiemi, které žáci užívají při řešení aditivních úloh. Teoretická část se zaměřuje na období mladšího školního věku, na proměnu školství ve 20. století a na operaci sčítání. Praktická ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
Stovková tabulka ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Hundred table in mathematics teaching in primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Slezáková, Jana
Date Issued: 2016
Date of defense: 19. 05. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Prostředí Stovková tabulka je jedno z matematických prostředí vytvořených autory učebnic matematiky nakladatelství FRAUS s Hejného metodou a v této práci je více prozkoumáno. Teoretická část pojednává o současném vyučování ...
The Hundred Table environment is one of the mathematical environments created by the authors of mathematics textbooks published by FRAUS using the Hejný Method, and this paper investigates it further. The theoretical section ...
The Hundred Table environment is one of the mathematical environments created by the authors of mathematics textbooks published by FRAUS using the Hejný Method, and this paper investigates it further. The theoretical section ...