Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Vztah mezi jazykem a myšlením, přirozený bilingvismus, bilingvální výuka realizovaná na školách v ČR se zaměřením na jazyk německý
The Relationship between Language and Thought, Natural Bilingualism, Bilingual Instruction Realized at Schools in the Czech Republic with a focus on the German Language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 22. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Thema dieser Diplomarbeit ist bilinguale Ausbildung in der Tschechischen Republik mit dem Schwerpunkt auf die deutsch-tschechische bilinguale Ausbildung. Ihre Geschichte, gegenwärtiger Stand und nicht zuletzt deren möglichen ...
Tato diplomová práce se zaměřovala na téma jazyk, bilingvismus a předevšim bilingvní vzdělávání v České republice, se zaměřením na česko-německé dvojjazyčné třídy. Podstatnou část tvořila problematika aktuálních změn v ...
Tato diplomová práce se zaměřovala na téma jazyk, bilingvismus a předevšim bilingvní vzdělávání v České republice, se zaměřením na česko-německé dvojjazyčné třídy. Podstatnou část tvořila problematika aktuálních změn v ...
Dívčí román v německy psané literatuře na konci 20. a začátkem 21. století.
German-language Novels for Girls at the End of the 20th and the Beginning of the 21st Centuries
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 15. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Das Thema meiner Diplomarbeit heisst: "Der Mädchenroman in der deutsch geschriebenen Literatur am Ende des 20. und Anfang des 21. Jahrhunderts". Mit dieser Arbeit wollte ich zeigen, wie sich der Mädchenroman in einem ...
V teoreticky zaměřené kapitole věnované specifičnosti literatury pro děti a mládež a literárně vědné analýze žánru jsem vycházela z odborných publikací české a německé provenience. Při srovnání těchto dvou oblastí výzkumu ...
V teoreticky zaměřené kapitole věnované specifičnosti literatury pro děti a mládež a literárně vědné analýze žánru jsem vycházela z odborných publikací české a německé provenience. Při srovnání těchto dvou oblastí výzkumu ...
K výukovému softwaru v německém jazyce a jeho evaluaci
Educational Software in the German Language and its Evaluation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 18. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým ...
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým ...
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým ...
Literární text v hodině německého jazyka, metody a formy práce s autentickými texty
The Literary Text in a German-language Lesson, Methods for Working with Authentic Texts
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 22. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Das Thema dieser Diplomarbeit heisst "Die Arbeit mit literarischen Texten. Methoden und Formen der Arbeit mit authentischen Texten". Die Arbeit bewegt sich sowohl im literaturtheoretischen als auch im didaktischen Bereich. ...
V teoretické části jsem na základě prostudované literatury vymezil pojmy literární text, autentický text a neautentický text. Pojem literární text užívám pro psaný text umělecký. Tento text chápu zároveň jako autentický, ...
V teoretické části jsem na základě prostudované literatury vymezil pojmy literární text, autentický text a neautentický text. Pojem literární text užívám pro psaný text umělecký. Tento text chápu zároveň jako autentický, ...
Der offene Unterricht mit Hinsicht auf den Lernzirkel in den Deutschstunden auf der Grund - und Mittelschule
Instruction with a view to the Learning Circle in German Lessons in Primary and Secondary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 22. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Autorin: Lenka Kovačková (Deutsch - Tschechisch) Titel der Arbeit: Der offene Unterricht mit Hinsicht auf den Lernzirkel in Deutschstunden auf der Grund- und Mittelschule Seitenanzahl: 189 Betreuerin: PaedDr. Dagmar Švermová ...
Autorka: Lenka Kovačková (NJ - ČJ) Název práce: Otevřená výuka se zaměřením na ,učební kroužek' v hodinách německého jazyka na základní a střední škole Počet stran: 189 Vedoucí práce: PaedDr. Dagmar Švermová Popis práce: ...
Autorka: Lenka Kovačková (NJ - ČJ) Název práce: Otevřená výuka se zaměřením na ,učební kroužek' v hodinách německého jazyka na základní a střední škole Počet stran: 189 Vedoucí práce: PaedDr. Dagmar Švermová Popis práce: ...