Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
České a francouzské kurikulární dokumenty se zaměřením na matematiku
Czech and French curricular documents focused on mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce představuje podrobnou srovnávací studii českých a francouzských kurikulárních dokumentů. V první části se autorka věnuje mapování širších historických souvislostí ve vyučování matematice v obou zemích, upozorňuje na ...
This work presents a detailed study of Czech and French curricular documents. In the first part, the author maps wider historical context of mathematical education in both countries, points out the shared and the differing ...
This work presents a detailed study of Czech and French curricular documents. In the first part, the author maps wider historical context of mathematical education in both countries, points out the shared and the differing ...
Korespondenční seminář M&M: mimoškolní aktivita pro nadané studenty
Correspondence Seminar M&M: Out-of School Activity for Talented Students
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zhouf, Jaroslav
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na jednu z možností mimoškolních aktivit matematicky nadaných studentů, tj. na řešení korespondenčního semináře. První část čtenáře seznamuje s organizací a zvláštnostmi korespondenčního semináře ...
This diploma thesis is focused on the M&M Correspondence Seminar, an out-of school activity for students gifted in mathematics. The thesis deals preliminarily with the problems of organizing a correspondence seminar. ...
This diploma thesis is focused on the M&M Correspondence Seminar, an out-of school activity for students gifted in mathematics. The thesis deals preliminarily with the problems of organizing a correspondence seminar. ...
Budování číselných představ dětí ve věku 10-12 let pomocí sorbonu
Building numerical images in 10-12 year old children using sorbon
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jančařík, Antonín
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 13. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Diplom Thesis is divided into two parts - the theoretical and the practical one. In the theoretical part there are notes about history of the development of the abacuses, with the focus on the japanese abacus. As well ...
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána historie vývoje počítadel se zaměřením na japonské počítadlo a základní principy počítání na sorobanu (sčítání a odčítání). ...
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána historie vývoje počítadel se zaměřením na japonské počítadlo a základní principy počítání na sorobanu (sčítání a odčítání). ...
Zraková paměť dětí 5 - 6 letých
Visual memory of children 5 - 6 years old
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In my diploma thesis, which deals with visual memory of 5 to 6 -year-old children, I tried to detect the level of visual memory in children just before entering the 1st class and in the same children after entering Primary ...
Ve své diplomové práci, která se zabývá zrakovou pamětí dětí 5 - 6 letých, jsem se snažila zjistit úroveň zrakové paměti u dětí těsně před vstupem do 1.třídy a týchž dětí po nástupu do základní školy a dojít k závěru, zda ...
Ve své diplomové práci, která se zabývá zrakovou pamětí dětí 5 - 6 letých, jsem se snažila zjistit úroveň zrakové paměti u dětí těsně před vstupem do 1.třídy a týchž dětí po nástupu do základní školy a dojít k závěru, zda ...
Zkoumání přijetí netradičního matematicko-didaktického prostředí u dětí předškolního věku a žáků 1. ročníku ZŠ
Study of untraditional mathematical-didactical environment reception by pre-school age children and first-year primary-school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 17. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje netradičnímu matematicko-didaktickému prostředí "Dědy Lesoně" u dětí předškolního věku a 1. ročníku ZŠ. Jedná se o zkoumání schopnosti krátkodobé paměti, práce s ikonami a uchopení jednoduchých ...
This Diploma Thesis deals with untraditional mathematical-didactical environment of "Grandad Lesoň" in teaching children of pre-school age and of the first primary-school year. The aim of the Thesis is to explore the ability ...
This Diploma Thesis deals with untraditional mathematical-didactical environment of "Grandad Lesoň" in teaching children of pre-school age and of the first primary-school year. The aim of the Thesis is to explore the ability ...
Řešení úloh typu bludiště u žáků druhé ročníku ZŠ
Problem solving process of second grade pupils: Case of labyrints.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 13. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work is focused upon labyrinth type exercises and tasks for primary schools' second grade pupils. The main focus of my work is on how the students solve the tasks given them, and on how they communicate in order to ...
Tato práce je zaměřena na řešení úloh a vájemnou komunikaci v prostředí Bludišť u žáků druhých ročníků základních škol. Na začátku práce uvádím pojmy, které při práci s žáky v prostředí Bludišť používám. Popsala jsem zde ...
Tato práce je zaměřena na řešení úloh a vájemnou komunikaci v prostředí Bludišť u žáků druhých ročníků základních škol. Na začátku práce uvádím pojmy, které při práci s žáky v prostředí Bludišť používám. Popsala jsem zde ...
Vývoj stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí
Development of construction using the Kapla building blocks by three-year old children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The paper analyses the development of construction using the Kapla building blocks by threeyear old children. At this age, a child has mastered fine movements, such as griping and handling of small material, and thus the ...
Práce se zabývá vývojem stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí. Dítě v tomto věku již zvládá jemné pohyby, např. uchopování a manipulaci s drobným materiálem, proto může být hra se stavebnicí Kapla v tomto věku zařazena. ...
Práce se zabývá vývojem stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí. Dítě v tomto věku již zvládá jemné pohyby, např. uchopování a manipulaci s drobným materiálem, proto může být hra se stavebnicí Kapla v tomto věku zařazena. ...
Učitelovy otázky ve vyučování matematice
Teacher's Questions in Mathematics Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá různými způsoby zkoumání otázek učitelů matematiky, především s ohledem na možný vliv těchto otázek na myšlenkové procesy žáků a kvalitu osvojovaného matematického poznání. Práce má dva ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...