Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Pojetí hodnocení a hodnot jako východisko konceptu sociologického výzkumu hodnotových struktur
Evaluation as Foundation of new Concept at Sociological Research of value Structures
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pinc, Zdeněk
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 11. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je především zacílená na metodologické problémy. Nejde o hledání obecné teorie, ale o orientací v obecných teoriích a konceptech hodnocení a hodnot pro potřeby využití a oprávněnost empirických sociologických zkoumání ...
Práce je především zacílená na metodologické problémy. Nejde o hledání obecné teorie, ale o orientací v obecných teoriích a konceptech hodnocení a hodnot pro potřeby využití a oprávněnost empirických sociologických zkoumání ...
Práce je především zacílená na metodologické problémy. Nejde o hledání obecné teorie, ale o orientací v obecných teoriích a konceptech hodnocení a hodnot pro potřeby využití a oprávněnost empirických sociologických zkoumání ...
Axiologická dimenze ve výchově a vzdělávání
Axiological Dimension in Education and Cultivation
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dorotíková, Soňa
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 03. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Vychovávat a vzdělávat znamená uvádět člověka k základním představám toho, čím může člověk být, jaké je jeho poslání. Tato orientace k bytí jako "živé možnosti" p ředpokládá orientaci v konstitutivních hodnotách lidství, ...
To bring up and educate any person means to guide him/her to understand basic notions o f what a man can be and what is his/her mission. Such orientation towards being (existence) as an "active a ltern ativ e" implies ...
To bring up and educate any person means to guide him/her to understand basic notions o f what a man can be and what is his/her mission. Such orientation towards being (existence) as an "active a ltern ativ e" implies ...